Jaarverslag 2018

In 2018 is Stichting Dreamworkers opgericht.

Foodstuff
In april 2018 hebben we de actie: Foodstuff, georganiseerd.
En in juni 2018 is deze tot einde volbracht. Uiteindelijk hebben wij iets meer dan 500 euro opgehaald en heel wat mensen blij kunnen maken met een volle tas aan boodschappen! Op de website vind je hier een filmpje van.

Kindness Friday
Kindness Friday houdt in dat we elke vrijdag iets aardigs voor een ander gaan doen. In het Engels klinkt het leuker: Random Acts of Kindness (RAK in het kort). Dit houden we bij door middel van blogs en leuke filmpjes, die je op de site kunt terug vinden.
In totaal hebben we in 2018 ongeveer 16 verschillende aardige daden gedaan. Waaronder ballonnen uitdelen op een kinderafdeling in het ziekenhuis, bloemen uitdelen in de stad, lieve briefjes plakken op spiegels, kinderen knuffels uit laten delen aan andere kinderen, leuke kaarten bij mensen in hun brievenbus gedaan, enz.

Kerstkaartenactie 2018
We hebben in 2018 2040 kaarten verzameld, beschreven en bezorgd bij eenzame mensen met kerst. Dit is o.a. door connecties te maken bij ziekenhuizen zo een groot getal geworden. Ook het ziekenhuis in Breda en Bergen op Zoom deden dit jaar mee.
Met kerst liggen daar altijd mensen, en dat is best eenzaam.
Ook andere partijen deden weer mee waardoor we een mooi aantal mensen van een kaartje hebben kunnen voorzien.

Reactie schrijven

Commentaren: 0